<زیباترین جک و اس ام اس ها>


گرگه بعد ازکلی جستجو آیدی شنگول ومنگول رو گیرمیاره بعد ازچت کردن باهاشون قرارمیزاره وقتی می ره سر قرارمی بینه چوپان دروغگو اومده!@@رفتم دکترمیگم:دو روزه بدنم خیلی دردمیکنه!۱0بعدازمعاینه میگه:میخوای واست دارو بنویسم؟!پـَـَـ نَپـَـَـــ ـ میخوام واسم دعا کنی تا خوب بشم!!@@رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتریارو گفت: راحت باشه؟ پــــ نه پــــ خارداشته باشه!!@@اگه کسی بهت گفت دوستت دارم؛آروم بغلش کن ،نازش کن ، سرشوبذارروی شونت و یواش در گوشش بگو :خوب بسه دیگه پاشو خیلی خندیدیم!!@@همیشه سخت ترین نمایش به بهترین بازیگرتعلق دارد،شاکی سختی های دنیا نباش،شاید توبهترین بازیگرخدایی…@@به سلامتي اون كسي كه تو تاكسي ديد بغليش پول ندارهبه راننده گفت :پول خورد ندارم، مال همه روحساب كن ..@@باران که میبارد دلم برایت تنگ ترمی شود!!‏راه می افتم بدون چتر..من بغض میکنموآسمان گریه می کند!!‏!

نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت7:20---24 دی 1391
سلام دوست گلم.وب جالبی داری.مطالبش باحال وخنده داره.خوشحال میشم به منم سر بزنی.اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.فعلا بای
shahrokh-estakhri59.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 23 دی 1398برچسب:اس ام اس /په نه په/ جک زیبا, 10:50 |- Ahmad.A -|

ϰ-†нêmê§